Aspirant leden

Het eerste half jaar begin je als aspirant, en gedurende dat jaar dien je de introductie cursus af te ronden, voldoende vaardigheid op te bouwen, en aan alle veiligheids regels te voldoen. Na dit eerste half jaar zal het bestuur de beslissing nemen of een aspirant definitief lid kan worden.

De eerste periode wordt er met wapens van de vereniging geschoten. Dit betreft met name klein kaliber wapens waarvan de munitiekosten zeker te overzien zijn.  In het eerste jaar van lidmaatschap mag nog niet geschoten worden met alle wapens, dit betreft een wettelijke beperking. De vereniging beschikt over voldoende verenigingswapens om de schietsport in diverse klein en groot kaliber disciplines te beoefenen.